“In the future everybody will be world famous for fifteen minutes”. Aquesta és la famosa frase d’Andy Warhol sobre els 15 minuts de fama, que, en un futur, tothom tindrà.
No sé si aquest futur ja ha arribat, però posats a quantificar persones en termes de fama jo sí que he arribat a la conclusió que els cervells brillants i perversos de la CUP han demostrat que son fills de l’era Pop warholiana.
Cada dia exposen capacitats de supervivència mediàtica i política més sorprenents, valentes i desvergonyides. En valors quantitatius, els cupaires han sabut treure un bon rendiment als seus 337.774 vots. Si els meus càlculs no fallen, cada vot els ha valgut 23 segons de protagonisme mediàtic indiscutible durant aquests tres últims mesos gloriosos.
La pregunta ara és si han esgotat els recursos i la paciència dels espectadors i s’han suïcidat mediàticament i política. De moment, potser hem de reconèixer que tan mal estrategues no ho són, perquè al Junts pel Sí de Mas li acaben de marcar un golàs.